onsdag 2 mars 2011

Som Jag Längtat


Min Tekniskt Ansvarig har Varit Borta JätteLänge. Flera veckor innan jag själv åkte till BongoBongoLand stack han Iväg till sin värme. Tekniskt Ansvarig har varit borta hur länge som helst, Tycker jag. Nu är han hemma och vi talades faktiskt vid den dagen han landade och jag fick höra hans röst och fick höra att han haft det bra. Sen fick jag lägga på luren eftersom det liksom larmade kan vi säga. Som vanligt på detta DårHus. Men helt Plötsligt Alldeles Nästan Nyss Här på Morgonen Drabbades jag av att känna en så Starkt Längtan efter Min Raring Tekniskt Ansvarig att jag bara var tvungen att ringa till han. Jag Bara Vill Krama Om Honom. Typ Nu.

Få Sitter så Djupt och BergFast i Mitt Hjärta Så Som Han, Min Tekniskt Ansvarig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar