onsdag 16 mars 2011

BarnSäkert -My Ass

Jag Vill Påstå Att Denna Kork är IdiotSäker. Jag Står och Vrider och Svär På Kvällarna Och är Livrädd Att Spilla Ut De Dyrbara Dropparna Jag Fått- Eftersom Min Egen Är Slut. Jag Får Fasen Knappt Upp Korken- Och Blir Nästan´Vansinnig Varje Afton Innan jag TillSlut Lyckas Få Upp SHiten.

På Söndag Ska Jag And La Famiglia Fira Fyraåringen Som Hon Hädanefter Kallas (Iaf i ett år till) Ty Hon Har Fyllt År Här i Dagarna. Till Denna Träff Ska Jag Be Min Ömma Moder Att Ta Med Sig Cochillana Till Mig.

Det Är Tur Man är Från En Reko Familj Som Hamstrar Och Delar Med Sig. För När Vi Blir Sjuka- Då Blir Vi Sjuka och Behöver Drugs Pronto.

Så Den Som Har HårdVaran (Cochillana)- Delar med Sig. OCh Piller Byter Ägare Med.
Så Får Man Göra Då Läkarna Är Pretty Tröga In The Head.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar