onsdag 16 mars 2011

Detta Är Den Märkligaste


Förkylning jag varit med om. Pangförkyld - Men Ingen Feber. Min Röst har Två Gånger idag Helt Kreackelerat (Jag hade alltså ingen röst..) Vid Tillfällen Jag Kraftigt Behövde Dem- Rösten- För att Meddela mig till Dem som Sökte Mig.

Så Det Är Ju Tur att Man Är Ett Gammalt FörkylningsProffs Som Vet Vad Man Då Skall Göra För Att Få Igång Den Igen-Rösten- Medans Man Använder Sig av Tolkar Och Översättare Så Att Ens (mitt)Budskap Når Ut Till De Som Behöver Veta Vad Som Gäller.

En Annan Boring Sak Är Att Jag Inte Kan Träna.Eftersom Jag Är Så Satans Förkyld. En kollega Sade Till Mig Att "Gå Ner Och Kör Ändå" .... Men Ser Ni Är Det Något Jag Kommer Ihåg Från Mina År I Vården-Så Är Det Att Vid Förkylning Och Feber- Tränar Man Inte.

Om Man Inte Har DödsLängtan. Hjärtat Pallar Inte. HjärtMuskelInflammation Är Inte Roligt. Belive You Me.

Konstigt Nog Har Jag Frisk Aptit Och är Hungrig Nästan Hela Tiden.
Ytters Udda Förkylning Detta. Och Jag Kommer Att Behöva Köra Utav Bara Hel*ete När Jag Väl Ger Mig Tillåtelse Att Gå Ner TillJympaSalen Igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar