söndag 20 mars 2011

Tänk Vad Fort


Det Går -I Morgon Är Det Måndag Igen. Min FavoritDag (Not). Träna Är Vad Jag Längtar Efter Att Få Göra, Ty Hela Förra Veckan Sket Det Sig Av Anledningar Som Ni Vet (Förkylningen). Idag Då Jag Åkte Hem Från Kalaset Var Det En RiksAlkis Som Var På Stationen Som Trodde Han Var Hemlig Agent (KroppsSpråket) Eller Så- Ty är Jag Gick Förbi Han Blev Han VrålFörbannad Och Reste Sig Upp Och Börja Hytta Med Sin Näve och Sin PlastFlaska Med Sprit I.

Skitig- Skäggig -Ful Svettig -Äcklig- TokBlick. Farlig- Och Med Salivet Spottandes Och Full Med Sjukdomar Så Började Han Gapa Efter Mig. Jag Sket i Honom- Fortsatte att Läsa Min Tidning Medans Jag Gick Framåt på Perrongen Med Hörlurar i Mina Öron. Vilket Retade Den lille Äcklige Mannen. Jag -Som Har Ögon i Nacken Funderade På Hur Jag Bäst Skulle Sänka Honom Om Han Kom Flygandes.

Jag Insåg Att Jag Var Tvungen Att Ta På Mig Handskar (Som Låg I HandVäskan)- För En Sån Som Han Vill Jag Då Inte Ta I Utan Skydd För Mina Händer. Men- Helt Plötsligt Började Han Jaga Efter En Utländsk Kvinna Han Fick Syn På, Som Skräckslaget Rännde Iväg Från Han På Perrongen- Tills hon fick syn På Mig Och Ställde Sig Vid Mig- Och En Ung Tjej Som Satt Ner På en Bänk. Hon Darrade Och Var Panikslagen Och Jag Tänkte .."FAN....." ... Och Klev Lite Fram Och Tittade på Den Äcklige Vidrige Ursäkten Till Människa För Att Han Skulle Låta Bli Henne.

"VAR ÄR PIZZERIAN.." Skrek Han oOch Tröck Upp Sitt Fula Nylle Emot Mitt (Han Var Kort Och Jag Hade Högklackat).. " Du Får Gå Över Bron.." Sade Jag ... Han Vevade Och Skrek Något om att "TACK SKA det Vara Så Förbannat Svårt Att Säga.." ... Och Spännde Sin Tokblick i Min.

Jag Sade Till Tjejen Som Satt Ner att "Gör Dig Beredd Att Ringa Snuten".... För jag Kände att här Får man Nog Slåss Snart. Detta Äckel Ville Mucka Gräl. Så Jag tittade Han i Ögonen med Min Blick- Jag Stod Fortfarande Alldeles Still -Vilket jag gjort under hela vår konversation... och sade "Varsågod..".. Till äCKLET.

..Han Stirrade PÅ Mig med sina Äckliga GalnaÖgon- Spottade och Fräste och Stank Som Det FylleÄckel Han Är - Så Jag var Tvungen Att Andas med Endast Munnen- Och Sen stack han.

Jag Var Helt Beredd Att Kasta Ner Den Jäveln På Spåret - Det Ska Ni Ha Klart För Er. Äcklig Feg Sak Bara Vågar Som Jagar Damer.

Jag Såg Jag Att Tåget På Spåret BrevVid Var På Väg In. Ner Där Skulle Han -Det Var Min Plan. Efter Att Jag Hade Burit Honom Över Perrongen Först Innan Jag Kastade Ner Han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar