onsdag 23 mars 2011

Jag Har Förmånen Att


Ha Mina Äldre Släktingar i livet Ännu. Dock Tror Denna Äldre Släkting Som Jag Talade Med Idag (min Farmor) Att Hon Är Sjuk (Vilket Hon Inte -Är Hon Är Bara Lite Gaggig Och Bryr Sig Bara Om Sig Själv Sen De Senaste 20 Åren). Min Farmor Har Alla Krämpor Som Finns- Tror Hon- Och Egentligen-Så Vill Hon Det Vara Väldigt SJUUUUK- Men Är Istället Frisk Som En NötKärna Till Hennes Stora Irritation. "Res Ut i Världen Farmor.." Har Jag Och Mina Föräldrar Sagt De Senaste Åren- Men Tanten Stannar Envist Hemma Och Beklagar Sig Över Allt Som Finns. Istället för Att Resa Och Njuta Av Livet. (För Det är Hon Faktiskt Värd Min Farmor.... )

ANyHo- Farmor Har Nämnligen Ringt Som En Galning Här Slutet Av Förra Veckan Såg Jag, Men Lämnade Inget Medelande. Så Då Jag Träffade Min Käre Far i Söndags Frågade Jag Honom Om Han Snackat Med Farmor Nyligen (Hon är SkitJobbig Ska Ni Veta Då Hon Sätter Igång Med Sin Klagan- Och - Så Skriker Hon HÖGT i Telefonen... För Hon Hör (Tror Hon) Dåligt. Under Ett Samtal Med Min Farmor Klagar Hon På Allt- Har Ont Överallt- Och Hatar Invandrare).

Min Käre Far Suckade Då Jag Nämnde Detta, Och Informerad Mig Om Att Tre Av Våra Släktingar På Hans Sida, Har Legat/Ligger På Sjukhus. Dessa Tre Är i 50+ Åldern (den ena) Och Den Andre Är 50 Ganska Exakt Och Den Sista Personen Av Dessa Tre är Någonstans Runt 80 + År. Den Enda Som Vi (Här Menar Jag Mig Själv Och Min Far, Syster Och Mor) Tycker Om och Tycker Synd Om - Är Den Personen På Runt 80+ år. Han Gillar Vi Mycket.

De Andra Två Nämnda Här (Alla Är Ingifta) Och Faktiskt- Den Ena Av Dem De Som Är Runt 50 Års Åldern- Är En Så Stor JubelIdiot Att Om Ni Skulle Träffa Denna Person- Så Skulle Ni Förundras Över Denna Människas Person (En RiksNolla Och Mytoman). Han- För Det Är En Han- Har Lyckats Vilja Få Större Delen Av Mina Manliga Släktingar På Min Fars Sida (Samt Övriga Och Ingifta) Att Vilja Bryta Varje Ben i Hans Kropp. Det Ni.

Som Ni Förstår Har Jag Inte Bara har Kunskap om Idioter Ifrån Mina Tidigare Yrken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar