torsdag 31 mars 2011

Varje Morgon

Efter att öronpropparna dragits ut- jag måste ha tops.

4 kommentarer:

  1. Skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Det är så skönt att plugga in propparna och höra hur omvärlden stängs ute allt med när propparna expanderar i öronen. Det blir så tyst och skönt när man slipper alla störande ljud. Själv så tycker jag att jag får med vax i öronen sedan jag började sova med öronproppar. Dock så blir jag ibland öm i öronen av propparna. Har du något tips på sköna öronproppar?

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Vi öronproppsanvändare måste hålla ihop- så givetvis ska jag tipsa om mina favoriter. Nu använder jag MaxLite öronproppar, De är bra och man blir inte öm. Finns att köpa på apoteket.

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset om öronpropparna. Jag köpte dem i går och har sovit med dem i natt. Hur sköna som helst. Gjorde inte alls ont som de jag hade innan. Blev verkligen hur tyst som helst när jag hade pluggat in dem. Fick ett tips av en kollega idag också. Jag gick bort för att fråga henne om nått idag. Hon hörde då inte va jag sa och tog av sig sina öronproppar. Vi om då att prata om öronproppar att sova med. Hon tipsade då om apotekets rosa vaxproppar som hon sover med och även ibland har på sig på kontoret. Jag fick då ett par som jag pluggade in. De var verkligen hur sköna som helst, kände inte ens att jag hade dem på mig. Tror aldrig jag har varit effektivare i kontorslandskapet i dag när jag fick jobba helt ostört. Ska nog börja använda proppar där med när jag verkligen behöver koncentrera mig. Glömde faktisk att ta av mig dem när jag gick från jobbet så sköna var de.

    SvaraRadera
  4. Varsågod Anna- Bara roligt att kunna hjälpa till. Och Vad bra att din kollega tipsade om dessa öronproppar som verkar helt kanoners på din beskrivning.

    Hoppas du får lugn och ro där på din arbetsplats nu:-)

    SvaraRadera