torsdag 24 mars 2011

Här Går Jag Och


Liksom Fantiserar Lite Om Min Kaka. Det Är Hårt Denna Crusch Jag genomLider Just Nu- Och Det är Lite Skämmigt Ta Mig Faen -Att Man i Min Ålder Inte Vet Bättre. Men För Tusan- "Do IT.." Som Min Älskade Tekniskt Ansvarig Säger Gällande Detta Delikata Ämne.

"Lätt För Dig Att Säga... " Mumlar Jag Till Han, Och Andra Av Mina Manliga -Som Kvinnliga Vänner Och kollegor Som Tycker Som Han Tekniskt Ansvarig Och Som Sett Mig Och Kakan InterAgera- Och Jag Muttrar Vidare Om Att Det Är Orättvist Att Män Med Makt -Och Män överHuvudTaget Har Lättare För Att Komma Undan Med Att Scora Men En Mycket Yngre MedArbetare.

Jag Gillar Inte Begränsingar Eller Att Vara I En Mall Och Göra Som AllA Andra- Utan JAg Gillar Ju My Way- The Förnuftets Väg Om Mallen Är StenKorkad och Ologisk (Som Ni Väl Vet) ... Så Vi Får Väl Se Om Jag Finner Mod Någon Gång Och Får Arslet Ut Vagnen Och Lever Upp Till Mina Egna Rules.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar