måndag 21 mars 2011

Jag Är Nog Inte Någon


Sådan Människa Om Man Tänker Efter på Hur Jag Dejtar - Då Jag Väl Dejtar. Eller Hur Jag Gör Då Jag (De Få Stunder Detta Sker) Bara Träffar En Karl. En Endaste Enda Man.Har Det Någonsin Hänt Här, Under Denna Period Jag HAr Haft Denna The NutHouse Blogg. Jag Tror Banne Mig Inte Det.

Alltså. Förstå Hur Funtad Jag Är Inne I Mitt Eminenta PannBen. (Vänligen- Hav i Minne Min ArbetsSituation De Senaste Åren Innan Ni HELT Dömer Ut Mig). Jag Har Bara Svårt Att Fastna För Någon Och Tröttnar Fort OCh Har Problem Med Det Där Med Feelings.

Det är Tur att Jag Sover Skönt Om Nätterna Nu Då KärringSatan Inte Vrålar Längre om Nätterna och Stör Mig (Knock om Wood)... Och Får Mig Att Smida Ondsinta Planer Över Hur Jag Skall Får Bort Henne.

Rock ´n Roll. Och Här Kommer En Av Mina FavoritLåtar.



">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar