onsdag 30 mars 2011

Jag Skulle Haft Dejt Idag


Men Fick Ställa In För Att Prioriterar Min Släkting Som Jag Skulle Ha Träffats Idag- Men Jag Fick Ställa In Eftersom Släktingen Studerar Och Hade Tenta Som Jag Tyckte Att Släktingen Skulle Fokusera På Och Inte Gå Ut Och Skåla Med Sin Gamla Släkting (Jag Alltså) Och Vara Bakis På Sin Tenta. (Och Jag Visste Det Skulle Bli Marigt Att Komma Ifrån At The NutHouse Denna Vecka Så I Was Happy Over The Beslut).

Så Då Bokade Jag In Mig Med Väninnan- Som Skulle Komma Över Och Hjälpa Mig Med Att Föra Över Våra Bilder Ifrån BongoBongoland (Som Jag Har I Min Nya Moderna Kamera Jag Inte Fattar Ett Jota Av- Mer Än Hur Man Gör Då Man Tar Kort- D v s Vilken Knapp Man Ska Trycka På).

Men Så Tutade Väninnan På Under Eftermiddagen Och Meddelade Att Hon Var Tvungen Att Ställa In- Vilket Var Väldigt Bra Faktiskt- För Jag Har Pretty Much Häcken Full på The NutHouse Ska Ni Veta Och Satt Och Fnulade På Em Hur I HelseFyr Jag Skulle Hinna Med Att Hinna Hem.

Så På Eftermiddagen Gick Jag Och Tränade- Vilket Var Skönt För Igår Hann Jag Inte Med Sådant Som Träning- Vilket Kändes I Kroppen Idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar