måndag 28 mars 2011

För Ovanlighetens Skull

Är det inte Schampoo och DuschPrylar på våningen under den Röda och den Vita flaskan. Jag Brukar Ha FullBelamrat Med Dusch Schampoo Och BarnOlja (Japp BarnOlja Det Är Bästa Grejen Att Smärja In Sig Med GTrots Att Man Är MedelÅlders) Där på Den Våningen Samt Nere Vid Golvet.

Och Eftersom jag inte är det Minsta Pimpinett så kör jag inte Med Något Speciellt Schampoo.

Detta Mest För att jag är Begåvad med en Hästman som Aldrig haft något som helst Problem med Vilket Schampoo jag än använt. Det ska Givetvis inte vara något Billigt Skit som ger en Utslag.

Det Ska lukta Gott- Där Lägger Jag Ribban. (Och Mina Frissor Genom Åren Har Aldrig Försökt Kränga På Mig Något Speciellt Schampoo Heller. Det Finns SÄkert Sådana Som Luktar Galet Gott).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar