söndag 13 mars 2011

SenilLight


Alltså. Mina träningsbrallor- som jag älskar- är borta. Eftersom jag släpar hem runt (vad som känns) som 10 kilo tvätt från kneget en gång i veckan, så kan TräningsBraxorna ligga gärna ligga kvar på golvet i omklädningsrummet på kneget. Men jag har för mig jag såg dem då jag slängde in tvätt i maskinen här i helgen. Nu är det borta förstår nu- Och Jag Blir Galen eftersom jag inte finner dem någonstans.

Ser ni- För jag tycker det är lite väl ofta som jag får gå och leta efter saker nu för tiden. Som t ex mina glasögon och mina båda mobiler. Mest är det den privata telefonen jag går ifrån- Och det säger väl en hel del om det.

Sen är jag Trött på att jag antagligen börjar bli sjuk, för jag är Trött- SmåHängig- Vilket jag inte alls har tid med denna vecka som kommer för jag ska träffa folk. Och arbeta. Och gå till Doktorn med mina händer- Som nu läkt- Men det är lite VälTajmat Eftersom jag börjar få/ har ont i hals samt öron- så vi får se om denna läkare jag ska träffa (Det är inte Dr FrågVis)är bättre än just Doktor Frågvis och därav enklare att ha och göra med. I Need Penicillin And Cochillana förstår ni.

Och sen stör det mig att min dejt inte hört av sig. Här är det jag som dumpar.

(Det är med andra ord Ganska Bra för Mig och Mitt JätteEgo att få en liten Knäpp På Näsan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar