lördag 12 mars 2011

Jag Har Sett På MelodiFestivalen


Nästan Alla Gånger Sen Jag Kom Hem- Så Med Denna Final Har Jag Sett Fyra Program Har Jag För Mig. Jag Säger Bara- Vilket Skit. Skicka Han Blonda Snyggingen Danny Eller Han Den Mörka Snyggingen Erik. Vilka Kakor. De Kommer Högt På Listorna I Tell You.

Vad Den Elaka Tjuven I Gula Skjortan (Monkier) Som Pundar på för Hårt (Se På Hans Elaka Stirrande Ögon -Så Ser En DrogPåverkad Människa Ut) Gör I Detta Program kan Jag För Mitt Liv Inte Fatta.

Sen Förstår jag inte Heller Varför Bengtzing Har LuderSkor Till KycklingKlänningen. Och Jag Förstår Inte Henner Varför Hon Sanna Nilesen Alltid Sjunger På Samma Låt.

Jag Höll På De Där Fyra Unga Snygga Tjejerna Som Den Där Stora SvenskAmerikanen Som Producerar Musik (Jag HAr Glömt Vad De Heter) Hade Som FramFörde Hans Låt Som -Var Det Hon Varga- Som Pratade Fram (Inte Rappade) Utan Just P.r.a.t.a.d.e .....

...Fram Sin TralaLaLaLåt i Moll, Och Vann -SympatiRöster På Att Hon Som Var Så Söt och Bräcklig- Åkt på Däng Av Någon Elak Snubbe - Med Sin Låt Och Av Någon Outgrundlig Anledning -Vann Över Dessa Fyra Heta Brudar.

Det Är För Mycket BonnLäppar Som Röstar I Detta Land.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar