lördag 12 mars 2011

Sen Straxt Innan Jul Då


VGurra På JulFesten Kom Fram Med En Bira i Handen Och Förklarade Att Han Gillade Mig (LillPatton) Och Inte Alls Tyckte Illa Om Mig Utan Istället Informerade Att Jag (LillPatton) Vara Satans Så Bra Och Utan Jag (LillPatton) Bla bla bla ... Det Kom Alltså Bara en massa Bra och Positiva saker Ur VGurras Mun Gällande Omdömet Om Mig (LillPatton) Där han kom fram och var en Aning på PickaLurven Och Ville Tala Med Mig..

Och Jag (LillPatton) Stod Och Krampaktigt Höll i Mig Med Min Hand i Ett Bord Bakom Min Rygg- För Jag Var Så Chockad Av Det Hela, Samt Att Min Hjärna Skrek Till AnsiktsMusklerna Mina Och Mina Ögon Att "Se GLAD Ut FörIHelseFyr Då Du Tittar På VGurra..."

Där Och Då Så Dog Mitt (LillPattons) Krig Mot VGurra. Helt Plötsligt Då Man Har Gått På Strid I Nästan Tre År Med En Människa- Så Skall Man Lägga Ner. Eftersom Man Har Vunnit. En Obehagligt Märklig Känsla.

Jag (LillPatton) har inte Firat Detta- Eftersom Jag tycker att det var en Sorglig Seger. Jag (LillPatton) Hade Hellre Vunnit I En Rå Ren Strid. Nu Gav VGurra Liksom Upp.

Och- Här Firas Inget Förrens Matchen Är Slut. Jag (LillPatton) Är Inte Färdig Än. Denna Match Är Inte Över Förrens VGurras Tre Psykoser Och Diagnoser Han Närt Vid Sitt Bröst Är Borta. Vilka Är: VildaCellenEllen Och Mytomanskan Och Sist (Och Minst) LillPilleVicken.

I Natt Drömde Jag (LillPatton) att Jag (Av Misstag) Skickade Ett Rart Kärleksfullt Sms til VGurra. Som Jag (LillPatton) Sent Upptäckte VGurra Hade Fått - Och Hade Då RåÅngest Av Detta. För VGurra Kom Sökte Sen Upp Mig (LillPatton) i Drömmen- På Ett Möte- Och Tog NackTag På Mig, Och Sade Att Vi Måste Prata.......

Det Var En Sådan Obehaglig Dröm. Och Jag (LillPatton) Undrar Som Vanligt Vad Det Betyder. För Som NI Vet- I Dont Like Him And I Dont Trust Him And Jag (LillPatton) Vet VGurra Är Falsk Som FAn.

Och Jag (LillPatton) Är Lika Falsk Jag- Mot VGurra- Och Är Den Som Hitintills- Spelat Spelet Bäst.

Så Jag Är Just Nu Lite Lätt Skärrad Av Vad Mitt AlterEgo LillPatton Smider För UnderMedvetna Planer. Ibland Är Jag För Smart Så Att Jag Själv INte Fattar VAd Jag Själv UnderMedvetet Har EN MagKänsla Av Skall Ske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar