fredag 11 mars 2011

Innan Jag Går Och Knoppar Skall Jag


Bara Delge Er Att Gårdagens Dejt Öppnade Hela Sig Och Berättade Hela Sitt Liv. TuttiAlles. Inklusive The Dark Sides. Inget Ovanligt För Mig- Att Okända Delger Mig Sitt Liv, Men Att En Dejt Gör Det På Första Träffen, Det Ska Ni Veta- Är Mycket Ovanligt. Jag Och Är Ju Närmast Ett Proffs På Detta Nu, Att Dejta, Så Jag Borde Liksom Veta Vad Jag Talar Om.

Inte Nog Med Detta, Mannen i Fråga Berättade Även Om Sin Sorg Gällande Ett Barn Som Inte Kom Som Det Skulle Av Olika Anledningar Jag Inte Går In På Här- För Över 10 år Sedan. Så Han Frågade Ju Givetvis Mig Efter Ett Tag Om Jag Ville Ha Barn. Han Ville Bli Pappa- Snarast- Det Förstod Man.

Det Är Bara Inse Att Man Anses Vara Något Av En Avlerska Nu för Tiden. Och Detta Trots Min Höga Ålder-Vilket Jag Finner Lite Ofattbart. Dock- Jag Gillade Att Han Var Rak och Ärlig - För Då Var Det Inga FulSpel Eller Försök till LåtsasLiv Från ans Sida. Om Jag Ville Ha Barn - Den Frågan Kom Vid Fjärde Eller Femte Glaset (För Han) Jag Slutade Vid Glas Fyra. Han Förtsatte. Han Var Citat... "Nervös".. Slut Citat.

SweetJesus. Nu Är Jag Snart Trött På Dessa Underliga Män Jag Har Hamnat I Ett Konstigt Flow Med Sen Ett Tag.

(Dock- Denna Hära Mannen Var Snäll Och Trevlig Och Hade Inga Större Fel Alls Skall Ärligt Erkännas Bortsett Från BarnPaniken).

Och KOLLA HÄR - Det Är Fler Än Jag Som Håller På Med Undersökningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar