tisdag 15 mars 2011

Ni Vet Den Senaste Dejten


Han hade hört av sig. Redan dagen efter dejten. På Dejtingsidan -Per Brev- Där han Tackar För Senast och Berättar Något Ointressant Som Jag Redan Glöm Bort. "Men -IDIOT...." Mumlade Jag. Har Man Varandras Nummer Så Liksom Hör Man Av Sig Där- Per Sms Eller Per Telefon.

Och Eftersom Det Inte Stod "Tack- Men Nej Tack" Till Att Eventuellt Fortsätta Att Ha Kontakt- Så Kan Jag Bara Gissa Mig Till Att- Precis Som Kollegan Sade Då Jag Berättade Om Detta "Han Nog Inte Valt Dig (Jag alltså) Som Hans AvelsKo".

Jag skulle- För att Citera Mig Själv Och Det Jag Svarade Kollegan Igår Morse "Antagligligen Skule Jag Sätta Ut Ungarna i Skogen Om De Visade Tendenser Till Att Bli Sådana MäHän Som Sin Far" -Slut citat.

Pucko.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar