tisdag 15 mars 2011

Det Är Ju Själva Den Alltså


Jag Har Blivit Förkyld. Jag Låter Som Ett Helt TröskVerk. "Vad Är Det För Karl Som Kollegan Talar Med.." Berättade En Av Våra kollegor Till Mig Här På Morgonen För Mig Att Han Funderat På Då Han Hörde Kollegan Tala med Någon vars Röst Han Inte Kände Igen. "Kors- Var Det Du LillPatton- Det Hördes Inte..."


Ännu Har jag Inte Fått Feber. VareSig BaklängesFeber Eller Den Normala Febern Som Folk Och Jag Med Får Ibland (Alltså Den Som Stiger I Graderna). För Det Är Ju Den SOm Knäcker Mig. (Febern).

Och Jag Tippar På Att jag Pallar Med I Morgon Också Om Det Fortsätter Så Här- Men Till Torsdag Ramlar Jag Nog Av Pinnen (Och Går Hem) Om Det Inte Avtar.

Och Jag Som Har Planer På Att Gå På Dejt Till Helgen.
(Med En Ny Man).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar