onsdag 6 april 2011

Nu Har Den Kickat Igång


FörBränningen, Och Det Ordentligt- för ni ska veta vad hungrig jag är om dagarna. Och kvällarna. Jag är som en bebis eller något- Behöver mat var tredje timma. Eller mat- Jag behöver någonting vADsOMhELST att äta. Frukt TRYCKER jag i mig om dagarna Ska Ni veta - Men Jag blir inte Mätt.

Jag måste helt enkelt köpa med mig ost eller någonting i den stilen till Kneget. Träningen har äntligen gett verkan verkar det som för sedan ett tag har jag riktiga problem med detta. Problem eftersom jag gkömmer att ta med mig till jobbet likaså som JAg glömmer att ha någonting i mig efter träningen.

Det är bara att tjacka en stor bit Brieost och ta med till kneget så att det räcker i en vecka. En bit ost var tredje timma och jag borde hålla mig mätt. Tror jag.

Igår blev det ingen träning eftersom det åter igen körde ihop sig. Så idag ska jag ta mig ner till maskinerna. Och TaMigDen.... .... Jag har en Bars i min väska (en sådan jag ibland visar på bild här som jag äter då jag inte tar en Wurre eller en Cheesburgare i Vild Panik efer Träningen för att Jag är Galen av Hunger).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar