tisdag 5 april 2011

Ni Får Lägga En Röst


Eftersom Jag Ändå Är Ute Och Samtalar Högt Med Mig Själv- Och Er -Här Inlägget Nedan Med Flygplanet På Bild. Nu Handlar Det Förstår Ni, Om Att Bestämma Vem Skall Jag Träffa Först. Den Unge Mannen Från The NutHouse Som Hade Balls Och Vågade Ragga På Mig I Lördags- Och Som Vill Bjuda På Ett Glas Snart Igen - Fast Bara Han Och Jag Och Inte Halva Strkan Av Mina Manliga Vettiga kollegor Som Jag Har. De Hängde Nämligen Med I Lördags (Mina Boys) Och Såg Till Att Inga Oanständigheter Skedde.

Han- Den Unge Mannen- För Han Är Ung Men Inte Lika Ung Som Kakan Men Nästan- Trodde Nog Han Var Ute Med Hela Min TattarSläkt Eller Att Dessa Var Mina Beundrare Eller ExMän (Ty Han Frågade Lite Försynt Om De Var Gifta Män/Hade Sällskap För Att Få Riktigt Kläm På Varför Dessa Boys Var Så In I Bängen I Min Närhet Hela Tiden).

Jag Gillar Hans Stil Måste Jag Erkänna. Det Är Nog Så Här De Gör i Katolska Länder När Jag Tänker Efter. Har Förkläden Med Sig.

Eller Ska Jag Träffa Han Den TokSnygga. Han Är Ganska PÅ Om Vi Säger Så. Kan Knäppa Med Fingrarna är han Utanför Min Dörr På Fem Röda. Eller Ska Jag Träffa Han Som Vi Kan Kalla För Bananen, För Han Insisterar På Att Han Har Vissa Likheter Med En Sådan (Japp -Jag Vet Att Jag Inte Borde Det- Men Detta Triggar Min Störda Hjärna Att Utreda SanningsHalten i Detta PåStående).

De Ligger Alla, Dessa Karlar, Här i Pipelinen. Frågan Är Bara- Ska Jag Träffa TokSnygg Och Bananen Här i Veckan Eller Nästa. Eller Ska Jag Uppmuntra Han Med Balls På Kneget.

Ack Och Ve. Bestäm Nu Åt Mig.

2 kommentarer: