måndag 14 mars 2011

Väntrummet Där

Bredvid en brud (lät som (tippar på runt 22-28 år gammal) OCh Hon Skrek Så Infernalistkt i Sin Mobbe)

...Till den Stackaren i Andra luren Som Antagligen Tyckte Hon i Väntrummet Bredvid Mig Var Ett Hysteriskt PsykfallsVåp (Jag hörde nämligen hur denna person Hon talade med SKREK tillbaka i mobilen under deras samtal) Som Tjöt Av Gråt För hon hade (sade hon där i väntrummet bredvid mig själv)

.."40 Graders Feber och Skallen Höll På Att Sprängas Fattar Du Inte Det Så Hur Faaaaaan Vågar Du Jävlas Med Mig i Detta läge Jag Befinner Mig i Nuuuuuuuu"

... Skrek Hon Genom Snörvlande och HysterisktGråt.. Hon Fortsatte: " "Och Taxichauffören Den Jäveln Slängde Ut Mig i Kylan" .... Och Grät Och Skrek Högt Ännu Mera...

Medans Hon Förklarade Hur Den Andra Personen Skulle Skriva Ut Text Ifrån Ett USB Minne. "Och Använda Fint Papper till Framsidan.... "

Jag Satt Där i Rummet Bredvid och Tänkte Medans jag försökte Hålla Mig För Garv-(Det Var Stor UnderHållning Faktiskt)... Efter Att Jag Beslutat Mig För Att Inte Göra Någonting- Agera PÅ Det Hysteriska-

..Eftersom Jag Var På En LäkarCentral med Massa Vårdutbildat Folk Som Faktiskt Har Betalt För Att Agera Mot Denna Människa - "Tjejen Är På Fel Ställe... "

Om Ett Dygn åker Hon Detta Stackars Vrak Till Människa- till PsykAkuten. Där Hon Garanterat Varit Förr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar