söndag 6 mars 2011

Sitter i Soffan Och


Glor på Vasaloppet Samt Surfar på Burken (datan) Medans Jag Dricker Kaffe. Jag Skulle Aldrig Ställa Upp i Vasaloppet. Never. Hur Många VadSlagningar Jag Än Förlorat. När Jag var Ung Förstår ni- Gick jag Kungsleden Eller vad Den Heter. Har Jag Berättat Om Detta Tidigare Tro?

AnyHo- Jag Förlorade Ett Vad En Sen Natt På Krogen- Så Konsekvensen Var Att Ta Båten till Mariefred och Därifrån Ge Sig Ut På En VAndringsled Några Dagar Senare (Detta Var En Sommar). Jag- Som är Rädd För Fjärilar (Enligt Mina Mera NaturVänligtLagda Kamrater) Var Alltså Ute I Vildmarken (Nära Stockholm) i FYRA Dygn Innan Jag Bröt.

Ty Mina Fötter Var Helt Blodiga och Såriga Och Jag Kunde Inte Längre Gå Riktigt. Så Hade Mina Fötter Varit Sedan Dag Numero Uno. Men Eftersom Jag Är En Envis Jävel Så Gick Jag Ändå. Och Jag hade Givietvis Redan på Den Tiden Med Mig Ett Husapotek Med Plåster och Sårsprit och Mera Nödvändigheter). Man Är ju Lite OmSigOchKringSig Och Visste Vad Man Kan Råka Ut För Redan I Unga År.

Vi Kånkade Även På Ryggsäckar Innehållande 15 eller 20 Kilo Per Styck, Samt Andra Mindra Väskor Och Dunkar Med Vatten. Jag Var Stark Redan På Den Tiden. Fast Mera Vältränad- Eftersom Jag Var Ung. Polaren Hade Smugglat Med Vinflaskor Som Vi Knäckte Första Kvällen. Det Var Trevligt.

Jag Sov Med En Kniv Under "Kudden" i Vårt Tält Eftersom Jag Var Rädd För Att Djur Skulle Komma In i Vårt Tält (Som Polaren Satt Ihop- Jag Förstår Inte Sådant Som Ni Vet). Djur- Samt Mördare Var Jag på HelSpänn För Skulle Komma InFlygandes Till Oss i Tältet Och Äta Upp Oss Samt Mörda Oss(Jag Har Livlig Fantasi).

Polaren- Hon Sov Direkt Då Hon Lade Sig Ner i Tältet. Så Skulle Vi Bli PåHoppade Nattetid i Tältet (Även Dagtid Var Detta Underförstått Min Sak Att Reda Upp) Var Det Jag Som Stod För Musklerna. Hon Satte Ihop Och Packade Ner Saker Samt Läste Kartan. Så Var Vår ArbetsFördelning.

Det Mest DjungelLiknande Ansträngande Saker Jag Ska Göra Idag, Är Att Ge Mig Ut På Byn. Jag Ska Shoppa Lite Och Sedan Ska Vi Äta En Bit Mat Också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar