tisdag 8 mars 2011

Ok-Som Vanligt- Fast Jag Träffar


Hantverkaren Till och Från (Ja Det Gör Jag Just Nu Faktiskt- Bara Honom Men Det Beror Endast På Tidsbrist Och lathet. Jag Hinner Inte Samt Orkar Inte Med Flera För Nu. En Del Av De Gamla Avlagda Vill Jag Ska Vara Just Det- Avlagda)... Så Har Jag Ju Min Dejtingsida Jag Tittar in På Till och Från.

Och det är Någonting Mycket Underligt Lite Mera Denna OmGång tycker jag. Lite Väl Mycket Uddaa Karlar. Och Alla Dras De till Mig av Någon Anledning(Böt Öf Cörse- Jag är TokMagnet Även På Nätet Och IRL Som Jag lärt Mig att Det Heter).

Men- Det Finns Givetvis Normala Hederliga Män. En Del av Dem är Stenålders och Klarar Inte Av Att Ett Fruntimmer Frågar Ut Dem Då Man Har Brevväxlat X-AntalGånger Och Det Finns Ett Intresse Hos Bägge Parter Att Ses. Jag- Som Är En Tydlig och Rak Person Privat Samt i Mitt YrkesLiv Anses Visst Ha En "PangPåRödbetan Presentation"...

Det Har Jag Fått Brev Om Flera Gånger att "Det Var En Riktigt PangPåPresentation".... Har En Del Män Skrivit. Och Har De Sedan Lite Mera Text I Brevet- Då Har Jag Svarat Dem, Om Brevet Varit Trevligt.

Det Är Med andra Ord Ganska Solklart Vad Jag Gillar ch Söker. Så det Måste Trigga Dessa StördaSexuelltFrustrerade (De Är De AlliHoopaDessa DårarSom Skickar TOkBrev) Tomtar Som Skickar Dessa ÖÖöö...... Udda Brev Med Varierande Skamliga Förslag eller Påståenden. Detta Samt Att Jag Är ÖverJordiskt Vacker (OBS Ironi) Samt Har en Kropp Som Visst Gillas Skarpt Bör Tas I BEaktande Till Deras Agerande Mot Mig.

Jag Vill Tillägga Att Jag Givetvis Har Kläder På Mig På Mina Bilder (Man Har Bilder På Sig Själv På Dejtingsidor, Så Folk Får Se Hur Man Ser Ut- En Del Har Inga Bilder Alls Och De Träffar Därav Typ -Ingen Alls. För Ingen Vill Träffa En Okänd Människa. Oavsett Vilket "Känsligt Jobb" De Än Försöker Lura i Folk att De har).

Mina Bilder- Är Inte Närbilder På Lökar och Sådant Billigt. Helt Normala Bilder. Givetvis inga Jobb Bilder. Är Man En Smart Man (vilket inte många är) Så Förstår Man Om Man Kan Tänkas Passar Mig- Att Falla Mig På Läppen Så Att Säga- Eller - Så Förstår Man Om Man Gillar Ett Fruntimmer Med Mitt Stuk Och (Härliga) Humor Om Man Läser Texten Ordentligt (Kort Text Faktiskt).

Nu Förstår Ni Har Jag Breväxlats Med En Mycket Trevlig Man i Min Egen Ålder i Några Dagar, Och Jag Har Nu Fått Nog- För Det Finns Gränser För Hur Mycket Man Kan Skriva Om Sig Själv Där På Nätet (Jag Berättar Aldrig Var Jag Jobbar Eller Riktigt Exakt Vad Jag Jobbar Som- Om De Inte Frågar En Direkt Fråga. Inte Heller Var Jag Bor Eller Andra Privata Saker Som Man Märker OM Man Vill Berätta För Vederbörande Då Man Väl Ses. Men Efter Att Ha Talat i Luren Först. (Jag Vill Alltid Ha En Röst Till Den Människan Jag Skall Gå och Träffa)

...Samt Så Kan Man Då Göra Sökningar På Vederbörande Då Man Väl Har Fått Mobilnumret och Har Ett Hum Om Var Han Bor. Då Kan Man Göra en Större Koll och Har På Så Sätt En Bra Bild Av Vem Han Är, Den Snubben Som Man Skall Gå För Att Ta Ett Glas Med. Oavsett Om Jag Har Bra Vibbar Så Gör Jag Denna Koll. Kunskap Är Makt. Och Jag Gillar inte Att Inte Ha Kontroll Som Ni Märker.

När Jag Var Ny i DejtingVärden Hade Jag en PimpMobil Som Jag kallade Den För- De Numret Lämnade Jag Ut Då Vi Bytte Numme. Nu Är Jag Så Pass luttrad Att Jag Vet Jag Väljer OK Snubbar (HaHaHaHaHa.. EllerHur -Jag Säger Bara EggBert (Klicka Här SÅ PåMinns Ni)- Men Även Solen Har Fläckar) Så De Får Mitt Riktigt Privata Nummer Då De Väl Har Passerat Denna Spärr Som Jag Har Och Nämnde Ovan Tidigare.

Ty Jag Ser Givetvis Till Att Vara Den Som Ringer Upp, Och Passar Det Inte Lilla Fröken (Jag) Det Hon Hör i Luren (Jag Har Faktiskt En Gång Hört En Stämma På Ett Riktigt RiksFyllo På Den Jag Ringde Upp- vilket var en Kväll Runt 20.00 En Vardag). Den Karln- Han Fick Inte Mitt Nummer. Jag Lade På. Facinerande Att Han Kunde Stava Så Bra För Att Vara Så Pass På PickaLurven Hela Tiden.

(De får Inte Heller Ha Pipiga eller Feminina Röster (Min PsykRadar Dra Igång) Inte Heller Får De Ha Konstiga LjudTicks För Sig)

Som Ni Förstår Har Jag Nu Föreslagit Denna Man Jag Nu Växlat Några Brev Med Att Vi Kanske Skall Ses över ett Glas. Jag Föredrar Verkligheten För Man Ser Kroppsspråk- Hör Rösten- Ser De Små Skiftningarna i Ansiktet- Som Gör Att Sådana Som Jag Läser Av Dem Väldigt Bra- Samt Ser Hur Han Behandlar Serveringspersonal (Trevlig- Otrevlig) Om Han Är Snål Eller Generös. ller Glad- Sur Typ. Eller MamasPojke - En Obotlig Player.

Vi Får Se Om Denna Säger "JAAA!" Eller Blir Förnärmad Eftersom Jag Som Tjej Var Den Som "Bjöd Ut" Han. Och Då Är han Inget För Mig.

SweetJesus- Läser Min Egen Text Och Ser Att Detta Är En HelJädraProcess Detta med Dejting.

Inte Undra På Jag Alltid Tar Dem I Klumpar I omgångar Om Sex Eller Sju Då Jag Väl Är IFarten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar