måndag 7 mars 2011

Och Ett Ljus Till

En av muggarna (betyder WC på mitt StåkkOlmskaSpråk, Ty jag Har Fler än En -WC alltså) Som Doftade Underbat Gott av VattenMelon. Jag Sa Till Försäljerskan Att Jag Inga Tunga Parfymer Klarar Av- Får PangKnack Direkt av Dem Nämligen"CLEAN- Det Är Parfymer För Mig" sa Jag och Jag såg att Hon tyckte Jag Var StenTrist.

". Kanske Lite Mascara Också" sade Söta Trevliga Försäljerskan och Tittade På Mig som Nyss Nästan Kommit Ur Duschen Efter Träning. "KäreNågon- Jag Behöver Allt" sade ag "

....Så Här Ser Jag Ut Om Dagarna Förstår Du"....... Sa Jag Och Pekade på Mitt BlekAnsikte Som Ännu är lite Brunt. Men Tämligen Ogjord Så Att Säga. No MakeUp.

Jag Tror Faktiskt Jag Tillhör En UtDöende Stam Ibland. ViSomInteVArÄrIntresseradeAvSminkHästarKläderEllerMittLivsNovell(LarvigRomanceDravel)SomBarnOchUngdomarOchInteBlevDetSomVuxnaHellerStammen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar