lördag 5 mars 2011

Någon Eller Några


Talar Mycket om Mig- för i Två Dagar Nu (sedant i torsdags)har jag TokNyst. I flera Omgångar Varje Gång- Minst Tre Galna Max Åtta Höga Nysningar Hör Man Och Sen Ser Man Mig Vingla runt Som VÄrsta FyllKärringen. Inte Nog Med Detta Jag låter som Faen ska ni veta när jag nyser Så Folk Blir Rädda Då De Hör Mig. En Del Sitter Mest Förstummade Då De Ser Mig TokNysa Igång.

Om Man TokNyser Mycket Då är Det Någon/Några som Mycket Intensivt Snackar Om En. Eller Tänker VäldigVäldigVäldig Mycket På En. Så-Jag Hoppas Vederbörande Tar Sig i Kragen och Vågar Komma och Talar Med Mig Snart. Eller på Något Annat Sätt Kontaktar Mig så Jag Slipper Detta GalnaNysande.

Inomhus Som Utomhus- Oavsett Om Jag Är Omringad Av Människor Som Jag Talar Med, Eller om Jag Talar i Luren eller i Andra Grejor Som Jag har Att Tala i(Vilket är märkligt egentligen att jag har tillgång till dessa saker- eftersom jag är en Teknisk Idiot. Men jag är en Duktig Teknisk Idiot Så Jag Måste Ha Dessa Grejor-Som andra Trevliga Människor Får Laga Om jag har Sönder Dem).

Eller Om jag Sitter På en Stol Framför Burken (The Computer) Eller Vid de Tillfällen jag Är är Helt Solo. Kort Sagt- When I Sneeze I Sneeze like a Crazy Person.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar