söndag 6 mars 2011

HimlaSköj- Verkligen


Kan För Mitt liv Inte Fatta Att Det Går så Jädra Snabbt- Helgerna. Jag Hatar Verkligen Måndagar. Och i Morgon Ska Jag (LillPatton) Sitta med ett Falskt Leende på läpparna och Skicka Påminnelser till Min Hjärna Att Mina Ögon ska Glittra mot VGurra. Som Jag (LillPatton) Faktiskt Tror är Lite Rädd För Mig (LillPatton)- Ty i Fredags Blev VGurra Helt Röd i Nyllet då Han Skrattade Åt En Grej Som Jag (LillPatton) Visst Gjorde Omedvetet (Som var Roligt- Eftersom Jag -LillPatton- Är En Rolig Person)

Och Det Var Ungefär som VGurra Kom på Sig Själv- Att Det Var Till Little Petite Moi (LillPatton) Han Skrattade. Och "VeOchFasa- LillPatton Är Ju Farlig UtavBaraHelvete Att Reta Upp....Så Såg Det Ut Som VGurras Hjärna Tänkte.

Eller Så Är VGurra Dödligt Förälskad i LillPatton- Då Reagerar Man SåDär. Eller Så Hatar Han Henne. AnyHo- Han Känner Saker Kring LillPatton- Därav Reaktionen).

Som Tur är för VGurra Var Jag (LillPatton) så Trött i Fredags em Att Jag (LillPatton) Inte Fattade Någonting Alls, Eftersom Jag (LillPatton) Hade en Medarbetare Bredvid Sig Som Pillade med En Väldigt Farlig Sak Med Sina Händer lite Väl Oförsiktigt- Och Han, Medarbetaren, Är En Erkänd StrulPutte så Jag (LillPatton) Fokuserade på Att Inte Vara i Färdriktningen Så att Säga...

..Samtidigt Som Jag (LillPatton) Låtsades Lyssna På VGurra Och Det VGurra Sade- Samtidigt Som Jag (LillPatton) Hade Koll på att Mina Ryggsäckar Som Även De Var BredVid Mig (LillPatton) Mådde Bra Efter Veckans Intensiva Knegande.

Och Jag (LillPatton) Hajade Till Då VGurra Helt Plötsligt Sade Att LillPatton Skulle Göra En Grej På Måndagen Som Vanligtvis MäHät Gör- Och Tappade Då Fokus På Han Medarbetaren Som Fibbla Med Den Farliga Grejen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar