torsdag 3 mars 2011

En Del I Att Vara Jag Och Mitt AlterEgo


LillPatton Är Att Noga Överväga Vissa Beslut. Ibland Måste Man Ta Dessa Beslut På Studs- D v S - man Har Ingen Tid Att Tänka Ordentligt. Så Då Får Man Gå På MagKänslan.

"Bara För Att Man Kan Betyder Inte Därför -Att Man Skall" Mitt Nuvarande Mantra (Har Några Fler Lika Bra)- Då De Spårande Diagnoserna Inte Styrs Upp Ordentligt Av MäHät. Som Är KonfliktRädd A La Grande.

(Mantrat Gäller Även Saker Som Uppstår UtanFör The NutHouse. Kanske Mest Där. Mycket Ger Sig Självt Om Man Bara Liksom Tittar På Och Diskret Övervakar. Det Gäller Både Inne Och Utanför The NutHouse).

Det Är Tur Att Jag (LillPatton) Har En Sådan SjälvBehärskning Så Jag Inte Tar Ut Mina Frustrationer Internt(Alla Dessa Galna PersonalProblem) På Oskyldig Allmänhet.

PorQva- För Jag (LillPatton) Is A Klever Girl. Eller Girl- HaHaHaHaHa. EllerHur OCh Tjena.

Jag (LillPatton) Is A MedelÅldersKärring Med Huvudet På Skaft Och Nerver Av Is Och Ett PSyke av Steel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar