onsdag 6 april 2011

To ExerCise


Eller Hur Det Stavas- Att Träna Är Skönt. I Dag Hade Jag Sällskap Av TräningsKompisen Och Det Gick Därav Inte i Det Tempo Jag Ville- Ty Vi Hade Lite Att UppDatera Varandra Om. Vi Snackade b la Mat. För TräningsKompisen Tappade StyrFart Efter 20 Minuter (Detta Händer NeverEver Annars) Och Vi Kom Gemensamt På Att Det Var Det Människan Käkat Till Lunch Som Var Orsaken. För Ser Ni- Suchi Blir Man Inte Mätt På Och Det Ger Inte Så Bra Energi (Bevisligen) Om Man Tränar Hårt.

Jag Må Glömma Mina Mellanmål Om Dagarna- Men Tro Mig Gott Folk När Jag Säger Detta: Jag Glömmer Aldrig Att Äta Mat. Aldrig. Frukost -Lunch -Middag.

Japp. Me Är En Duktig Idiot.

Vi Snackade Även Målbilder. Min Resa Till BongoBongoLand Är Över. TräningsKompisens Resa Till Den Där Staden Jag Inte Kan Skriva Ut Vad Den Heter Som Jag Nämnt Tidigare Här Men Som Jag Glömt När Jag Skrev Den- Är Med AvKlarad. Så Vi Försökte Komma PÅ Anledningar Till Att Varum Vi Ska Stå På Dessa Maskiner

(Som Sker Varje Dag För Mig För Annars Lovar Jag Er Kommer Jag Inte Orka Med Alla Pajasar Över Mig- Och Deppa Ihop På Riktigt Då Jag På Riktigt Inser Hur Pissigt Jag Blir Behandlad) ....

Utan Att Tänka På Att Det är Ett Måste Av Olika Anledningar Eftersom Vi Knegar på The NutHouse Och Man Då Måste Träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar