torsdag 7 april 2011

Sedan Jag Fick Lite Nog


På MytomManskan Och Nämnde Det Sist Här I Inlägget Nedan Med FlygPlanet På Bilden Där Jag Mumlandes Försökte Komma På Vad Jag Skulle Göra.. (Alltså Jag Fick Nog För Denna Gången- Det Upprepar Sig Snart Igen) Så Har MytoManskan Varit- Citat... Sjuk...... Slut Citat.

Det Är så Oerhört Lugnt På Kneget Nu Så Nu Anar Inte. ArbetsUppgifterna Rullar In Så Det Är Inte Så Lugnt Där WhatSoEvwer Vilket Det Sällan Är. Dock- ArbetsMiljön Är Skön- Lugn- Harmonisk (Nåja).

VildaCellenEllen Har Också Varit Borta Och Jag- LillPatton- Tror Vederbörande Har Semester (Eller Vad VetJag (LillPatton) EgenTligen När Jag (LillPatton) Tänker Efter.
VildaCellenEllen Kan Lika Gärna Vara Inlagd Som Hemma På VardagsrumsGolvet Med Kanylen I ArmVecket).

Det Är Nästan Så LillPatton Glömt Bort Hur Det Ska Vara På En ArbetsPlats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar