söndag 3 april 2011

En Av De Mindre Bra


Sakerna Med Att Växa Upp Med En Bra Far Som Är Både Närvarande -Stor -Stark VärldsBäst (Jag har Ärvt Hans Ego) .. Samt Har En Bror (Min Far Alltså) Som Är Nästan Likadan Och Som Jag Helt Avgudade Som Liten Flicka, Och Ett Helt Gäng Kompisar Som Är Typ Likadana Och Stiliga Att Se På- Gör Att Man (jag) som vuxen Har lite Svårt Att Hitta Rätt Karl- Eftersom De Som Man Springer På Inte Liksom Håller Måttet. Har Man Även Äldre Släktingar Som Är Likadana Som Ens Far - Och Andra Manliga Släktingar Även På Ens Mors Sida- Så Blir Det Liksom Inte Enkelt För Denna Stackars Sate Som Är Jag.

När Jag Dejtar- Och Till och Med Då När Jag Var Yngre Så Dejtade Jag Till Och Från Väldigt Vackra Killar. Mina Kamrater Höll På Att Svimma Av Deras Bländande Skönhet- Medans Jag- Allaredan På Den Tiden- Ville Först Se Vad Han Liksom Gick Hör Samt Hur Hans IQ Var Lagd (Som Ni Förstår -Redan På Den Tiden Var Jag En TokMagnet).

Fast, Min Första Tanke och Impuls Då Jag Började Tala med Dessa Skönheter Var- Att Jag Bara Vile Lägga Ner Denna Skönhet Som Stod Framför Mig- Det Skall Jag Ärligt Erkänna Att Jag Tänkte. Reptilhjärnan i Mig Fanns Redan Då. Min Erfarenhet Av Väldig Vackra Män Gällande De Som Är Snygga (Inte Alla Men Väldigt Många Av Dem) Som Grekiska Statyer: Är Att De Är Jädrans Pantade I Kolan. (Korkade Alltså).

Och Lika Lite Som Jag Orkar Med Män Som Vill Ha En Dominant Mama Som Kör Med Dem- Inte Heller Vill Jag Ha Dessa Hära- De Männen Som Är Stora (Fysiskt) Som Karelin- Men Jagas Av Demoner (Sprit Droger Psykiska Sjukdomar Eller All OF Them).

Nu Förstår Ni Ska Jag Träffa En Sådan Snygg Karl Att Jag Nästan Ramlar Av Stolen Då Jag Ser HOnom. Han Har Den Stora Fördelen Att Även Påminna Mig Om Mina Manliga Släktingar Som Jag Tycker Så Mycket Om. Så Det Ska Bli Riktigt Spännande Att Se Hur Detta Blir.

Han Är Antagligen Ett Arsle- I´m Picking Up Som Dominanta Vibbar. Och Ännu Så Roar Detta Mig Denna Lilla Katt Och Råtta Lek.

(De Är Inte Lika Snygga Som Geoge Clooney Mina Manliga Släktingar- Men Nästan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar