fredag 1 april 2011

Dessa Jädrans Idiotas


De Igår då jag sent omsiders gick hemmåt kom en bil farandes och stannade inte där då jag skulle gå över gatan (märkte jag då jag klev ut på denna gata) En sådan väg där alla bilar alltid kör saktasakta för att det är just det stället som de ska svänga upp på- är ganska MänniskoTätt så att säga.

Så de kör sakta bilarna. Utan denna Nolla Som Kom i hög fart. Och jag är ju jag så jag stannade liksom till där mitt i vägen och tittade in och ner på Kärringen i sätet bredvid Bonnläppen Brevvid som körde.

De fick en sådan blick som verkligen avslöjar vad jag tycker om dem. "Jävla Pajasar".... Sade jag högt och tydligt och fick en impuls att sparka på bildörren- men behärskade mig.

Jag var ju så satans trött och ville bara hem till sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar