måndag 4 april 2011

En DårHuset Variant: Alltså- Hjälp Mig- LillPatton


Jag Orkar Inte Med Denna Människa längre. Mytomanskan. Det finns Massor av Unga Vackra Söta Duktiga Tjejer Nu på The NutHouse som Mytomanskan Inte Klarar Av Existerar. Mytomanskan Anser Sig Själv Vara Det Vackraste Snyggaste och Hetaste Som Går i Ett Par Brallor och Fixar Inte Riktigt Detta Läge Som Är Nu- Att Hon Är "Utkonkurrerad" _(Som Hon Själv Antagligen Ser på Saken) Vi Andra- NormalBegåvade och Friska i Pallet Människor- Har aldrig haft henne där på HotSpoten Över Läckra Brudar. Så Vad gör då Mytomanskan - Jo Hon Kommer till Little Petite Moi-LillPatton- Och Beklagar Sig över Dessa Flickor och Deras HärFörare.

Mytomanskan Informerar Mig- LillPatton- Om Att Dessa Tjejer Är Typ "ADHDStörda" Och Några Speciella Person Hon Nämner är "Gränslösa"... (Mytomanskan tror sig kunna detta med diagnoser )... Vilket Hon Inte Kan- Ty Dessa Unga Tjejer Är Fantastiskt Duktiga. Och Söta. Och Har Inga Störningar Eller Diagnoser Alls. De Är Proffsiga Först Och Främst Och Dissar Alltså Detta Galna Fruntimmer (Mytomanskan).

"De Fattar Snabbt Tjejerna.." tänkte Jag Belåtet Om Dessa Flickor Då Jag Hörde Om Detta För Första Gången Och Jag Förstod Att De Fullständig Sket i Detta Vrak Till Människa Som Är Mytomanskan.

Men Vad Gör Jag - LuillPatton- Nu. Detta Brottas Jag Med Förstår Ni. Jag Orkar Inte Vara Den Som Ständigt Informerar Om All Denna Jävla Galenskap Som Försiggår På The NutHouse- Eftersom Ingenting Görs Åt Saken Ifrån Mähäts Och VGurras Håll.

Jag Funderar På Att Tala Med Härföraren - Men Den Personen Kan Inte Göra Någonting- Förrens Mytomanskan HELT Brinner Till I Huvudet Och Klappar Till Dessa Unga Fina Duktiga Tjejer.

"Gå Till Han Eller Han Eller Han Och Berätta- Eller Gå Till Den Och Berätta- Gör Så- Gör Si- Gör Någonting Så Att Det Blir En Ändring Och INte Bara Jag Är Den Som Säger Något... "

Så Håller Jag På Och Säger Till Människor Som Ofta Råkar Ut För Mytomanskan And The Spårande Diagnoser OCH ElitStyrkaDubbelNollasIntelligens Maffia.

Men Händer Något. Nä. Nope. Njet. Jag Är Så less På Dessa YnkRyggar Ska Ni Veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar