söndag 21 juni 2009

SjälvPlågare


Psykologtantens röst. Det kryllar av psykologtanter på radion nuför tiden. Varför. Alla psyktanterna har vansinnigt irriterande röster vilket gör att jag reagerar med vild panik. Vem har släppt ut den dåren, kan ju hitta på vad som helst och nu har de tagit över etern tänker jag då jag rusar genom lägenheten för att nå OFFknappen.

Vilka anskrämliga röster. Undrar om deras patienter flytt dem, eller tagit sig själva av daga, pga psyktantsrösten, och nu skalll psyktanterna driva resten av oss i befolkningen till vansinne. Antagligen behöver hela SR psykologisk assistans, och de på ledningsnivå har dåligt samvete över notan och har bestämt sig för att skattebetalarna ska få igen lite.

Det tog psyktanten 15 minuter att komma till saken. En man var svartis på sin nya tants ungar. 15 minuter med den där hiskeliga rösten som bara yrade en massa nonsens. Jag ville ta hennes huvud och bara dunka mot bordet. Så retar psykologtanten mig.

Jag hade svarat på två röda: "Men hur gammal är du. Gå och kamma till dig. Skaffa en docka att leka med under tiden. Besvära inte mig igen".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar