måndag 29 juni 2009

Fascinerande


Liv som levs här ute på landet. Skönt att vara ute bland klippor och vatten och att ha gräs under fötterna med. Skulle nog kunna ha det så här.

Har idag iakttagit Konstnärsparet. Hon gör lerkrukor ute på en ö. (jag har bra hörsel) Han knegar inne i stan. Hon flummar runt hela dagarna och han sliter ihjäl sig (antagligen, för mager vara han).

Här i krokarna finns en sån där Peeping Tom.

En smygfluktare som om man inte trimmar in idioten hårt från början kommer att krypa runt buskarna nere vid vattnet, och spana på flickor, och har man otur så ser man idioten på hans "kvällspromenader".

De som bor i detta hus vanligtvis, när de var nyinflyttade kom Herr Swinger och bara ställde sig på vägen och tittad på deras inflyttningsfest (en varm sommarkväll).

Herrn i detta hus, och även frun hade per djungeltelegraf fått höra vad det var för ett par som bodde där neråt sjön till. Herr Swinger med Fru ränner på swingersklubbar. Herr och Frun i detta hus gillar inte att såna idioter står och tittar på dem eller deras gäster.

Så Herrn i detta hus gick ut och sa några väl valda ord till herr Swinger. - "Om du inte sticker här i från NU så kommer jag sparka tänderna rätt upp i pannbenet på dig".

Denna lille Swinger man är jag väl medveten om, och alla andra damer här runtomkring med. Herrn som bor i detta hus vanligtvis, hans välsignelse att ta till våldsamheter om jag så anses att det behövs, det har jag. "Ta det bara lugnt med han" är ordern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar