onsdag 24 juni 2009

Hjärnsläpp


Brukar undrar ibland vem som bor här hemma hos mig på dagarna då jag är på jobbet. I morse när jag skulle klä mig var alla strumpor borta. Verkar inte vara bättre än att någon håller hus här på nätterna då jag sover med. Jävla märkligt. Undrar om jag har börjat gå i sömnen.

Mannen jag bara fantiserar om att klubba ner på jobbet, fast på ett TrevligtNerKlubbningsSätt, han dök upp i morse HippsomHapp hos oss och slog sig ner bredvid mig med sitt kaffe. Höll på att trilla av stolen då jag såg läckerbiten kliva in i rummet och var tvungen att koncentrera mig något enormt så att de andra kollegorna runt bordet inte skulle märka något.

Satt med händerna i knät för att kunna kontrollera eventuella impulser. Kollegan var nervös å mina vägnar för hon kunde inte titta på mig. Och jag kunde inte titta på Kollegan. Mina nerver. Ska bli skönt att gå på semester på fredag. Behöver det. Min sista energi gick till att verka cool i morse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar