fredag 19 juni 2009

Lille Du

Det är inte så fasligt många personer jag känner för eller bryr mig om bortsett från min närmsta familj. Dessa andra personer jag håller nära mitt kalla hjärta tillhör min "Famiglia".

De är vänliga, varma, omtänksamma och snälla människor. Har inget ont i sig. Ingen ska jäklas med dem. Då blir jag vansinnig. Vill styra upp. Gå och skrämma skiten ur de eller dem som jäklats.

I vissa frågor gäller det att hålla sig neutral och låta dem gå i "Det som inte Dödar- Härdar" skolan. Under uppsikt.

En i Famiglian är min "son". Sa idag till han då han ställde en fråga:
-Det gör ont. Det ÄR sorgligt. Vissa flickor ska man hålla sig ifrån. Trasigt. Blir aldrig lagad. Run.

Denna låt har jag fått sjungen för mig typ 1000 gånger av Fanskapet. Borde hata den. Älskar den ändå.

Den är till min lille Darling. Det blir bättre. Mama lovar.

">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar