söndag 10 april 2011

Jag Hade Tänkt


Och Jag Lovar- Jag Hade Verkligen Något Väldigt Intressant Att Berätta- Men Jag Har Glömt Bort Det. Något Som Händer lite väl Ofta Nu för Tiden Tycker Jag. Antagligen Börjat Jag Bli Senil och Ni Har Första Plats Att Märka Detta Förfall Eftersom Ni Läser Mina Texter Här- Vilket Jag Ödmjukt Tackar För.

Jag Kanske Inte Roas Hela Tiden Av Att Vara Jag -Iaf Inte I Alla Delar Av My Life - Det Är Allt Som Oftas Inte En WaLkInThePark - Men med Rätta Virket Innanför Pannbenet (som jag ännu ThankYouGod har) Så Går Allt.

Efter att Väninnan Lämnat Bygget Här Hos Mig, och Efter Att Vi Förtvivlat Försökt Komma På Något Som Vi Bägge Två Hade Glömt- Hon Kom Plötsligt Ihåg Att Jag Sagt Något Om En GråHårig Skådis Nere i BongBongoLand- Men Hon Mindes Inte Vem Det Var Jag Hade Talat Om Där Nere. Och Varför.

Jag Kom Givetvis Inte Ens Ihåg Att Jag Sagt Någonting Liknande Detta Där Nere. Och Jag Försökte Få Henne Att Komma På Varför Hon Ville Ha Svar På Denna Fråga. Nu Så Här En Två Månader Efter Resan. Det Hade Hon Givetvist Glömt. Och Den Enda Person Jag Kunde Komma På, Att Hon Kanske Menade, Efter Hennes Torftiga Beskrivning- Var Glenn Hysén.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar