söndag 10 april 2011

Ibland Känner Jag Inte För Att


Vara på The NutHouse med Alla Dessa Spårande Diagnoser Som Löper Som MarsKatter (jag Vet Inte Hur Det Riktigt Är Med En Löpande MarsKatt Omkring Sig, Eftersom Jag Inte Gillar Katter- Alls- Men Har Hört Från Folk Med Katt Att Det Inte Är Så Där JätteSkoj Detta Med Marslöpningen). Ibland Förstår Ni Önskar Jag Att Jag Hade Ett Normalt Arbete Med Friska Sunda Vanliga Människor Som Mina Medarbetare And Kollegor Istället För Dessa (De Flesta Av Dem- RIktiga Idioter).

Väninnan Var Över Idag På em och Hjäplte Mig Att Föra Över Bilderna Från BongoBongoLand Som Jag HAde I Min Kamera till Datan, Och Vi Fastnade I MemoryLane och Längtade Kraftigt Tillbaka Ska Ni Veta.

Men Nu Är Våren På Intåg och Livet I SnöKaos Är Över För Denna Gång Får Vi Hoppas. Jag Som ÄLSKAR Snö Och Kyla (Men inte att åka skidor) Har Faktist Fått Nog Av Detta. Nu Ser Jag Fram Emot (not) Att Ha StekarFrilla Och SvettDroppar Rinnandes Ifrån Alla Mina Porer Pga av VärmeSlag och LuftFuktighet-

... Som Gör Att Jag Inser Hur Lätt Det Är Att Tappa Det- How To Loose It så To Speak Och Bli Galen- Då Man Är Tvungen Att Vara Iklädd Kläder I Den Värmen Som Är (Ni kommer väl ihåg somrarna som varit) Är Det Inte Så Mycket Alternativ Man Har Då Liksom.

Jag HÄLLer Vatten Över Mitt Huvud. Kallt Vatten. Iklädd Kläder eller Ej. Det Är Så Jag Håller Mig Kvar i De NotInsanesClub Där I Den GAlna VÄrmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar