lördag 9 april 2011

EfterSom Jag Är En VälUppFostrad


Människa Berättar Jag Sällan Mycket Om De Få Av Mina Mina Dejter som Faktiskt Blir lite Långa (Vi ses alltså stadigt). De Trevliga Karlar som jag Faktiskt Träffar Hyfsta Ofta och Jag Efter Ett Tag Efter Några Dejter Bjuder Över På Mat. (Eller Snarare De Tar Med Sig Mat Hit och Lagar Den Till Oss). Om Jag Gillar dem dessa Trevliga Karlar får De Denna FinFina Treatement.

Då När MAn Tar Igen Sig Efter Maten I Vardagsrummet Med Något Gott I Dryck Väg I Handen- Och Även Före Under Matlagningen- Det Beror Lite På Mitt Humör Och Hur Jag Spontant Liksom Lägger Upp Det- Jag Går Lite På Impuls I Detta Ämne- Jag Är Ingen Som Planerar SådantHära Ser Ni.

Det Är Jag Alldeles För Feg För- Och Jag Vet Inte Hur Man Gör- Och Stressar Därav Upp Mig. Och Inte Att Förglömma- Jag Skulle Skämmas Ihjäl För Mig Själv Då Jag Kom på mig själv att sitta och smida dessa planer. Så Jag Går På Min Magkänsla även Här.

AnyHo- Om Aftnarna med min (för tillfället) HerrBekant som jag Bestämt Mig För Och Som Ger Mig Lite Fjärilar I Magen- Så Spelar Jag Ofta Music Like This.

Gillart.




">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar