lördag 4 juni 2011

"Det är Fan I Mig Inte Klokt.."


"Eller Sunt.." Sade en Man Till Mig Tidigare I Veckan Då Jag Var Among En TrogenPålitlig Friend och Dess Sällskap Av Människor (Andra Pålitliga) Som Sysslar Med Kanske Inte Samma Som Jag- Men Som Har Med Folk- Personal och Arbetsmiljö och Policy Lagar och Regler och Riktlinjer Ifrån Andra Arbetsplatser Än Min. När Man (Jag) Berättar För Folk Som Inte Är från The NutHouse Om Hur Det Är På Ovan Nämnda Ställe Så Glömmer Man Lätt Att Det Är SÅ Stört Som Det Faktiskt Är Där.


De Flesta På The NutHouse Klagar- Muttrar- Gnäller- Skvallrar- Och Snackar Skit- Ljuger Och Bedrar. Men Ingen Vågar Göra Något För Att Lägga UPp Korten till Ytan Och Påvisa Problemen. De (Som Menas Alla Fegisar) Hyser (Typ Alla) Förhopping Om Att Jag -Little Petite Moi Skall Ta Dessa Bollar- RakRyggat SOm Alltid OCh Utan Någon Annan I Ryggen (Bortsett Från Kollegan).

But NO ser Ni- Jag- LillPatton- Är Ingens HjälpReda. Dessa Idioter Är Dock Mina. Men Tyvärr För Dåliga Och Fega Så De Är Till Ingen Nytta. Men De Är De Första Jag Kommer Att Offra In The War Whit The JubelPajasar And Crew.

(Jag Ber Om Ursäkt Att Jag Som Oftast Inte Skriver "DårHuset" I Rubriken Och Så Där Ordentligt Som Jag Brukar Med Namnen - Men Jag har Varit Lite LEss På Skiten).

Fick Även Frågan Om "Varför Är Du Kvar.. " .."SåSom Du Haft Det ÄR Inte FrisktEller Sunt Att Behöva Uppleva i HUR Många År SadeDu...-Du Borde Anmäla TaMIgFaen..."

Människan Var Genuint Äkta Upprörd Och Tittade Förvånat På Mig Och Min Vän Då Vi Turades Om Att Berätta Om The NutHouSe. .."Nä. Det Är Inte SAnt..."... "Det kan Inte Vara Så.." Utbrast Denna Person Ofta På Slutet Då Historien Blev Honom Lite Övermäktig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar