tisdag 14 juni 2011

Jag Är Som Sagt Ingen Sko


fantast mest beroende på jag har så pass höga fotvalv och breda fötter så sådana dojor som säljs överallt inte passar på mig. Och Icket att förglömma att jag snubblar över mina egna fötter i jympadojor, och därav inte heller är riktigt säker i allt för höga klackar.

Efter begravningen jag var på häromveckan var jag ju så pass i obalans efter den pärsen att jag gick och köpte tre (3) par pjuck. Förstå vad jag var med om som då jag reagerade så. Jag är en sån som är galen i handväskor. Kan köpa hur många som helst, i nästan vilka storlekar som helst- men jag har en förkärlek för att köpa de lite mellan eller de större varianterna- eftersom jag har en hel del att kånka runt på. Det är inte smink och sådant eftersom jag i det närmsta är ointresserad av sådant.

Ska delge er vad jag kånkar runt på. Det är en pappersagenda (Japp vi TeknikFientliga gillar sådant eftersom vi inte litar på att mobilernas Kalendrar och Kontakter- i mobilerna alltid skall funka)- Laddare till alla mobiler- Gamla sluta röka Inhalatorer som jag hade för 2 år sedan inkl nikotinpuffarna- Nycklar hem och till kneg- Passerkort- Handskar- Paraply- Handkräm..

... Hörlurar till alla mobilerna- Näsdukar- Glasögon-Solglasögon- Pennor- Plänbok- Nycklar hem- Nycklar Kneg- Nycklar till Ett annat ställe- Lite ombyte (tröja typ top) i denna värme eftersom jag svettas som få o s v osv. Man kan tycka att detta inte skall ta upp speciellt mycket plats- men det gör det.

Jag behöver därav en stor handväska. På en liten bildkavalkad skall jag nu delge er lite om vad jag tyckar om för väskor.

Denna på bild ovan är lite som jag gillar bäst och som jag oftast kånkar runt med på axeln. En i mitt tycke enkel snygg rymlig väska helt utan krussiduller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar