lördag 4 juni 2011

Dagens I- LandsProblem

Att flera gånger per dag smörja in sig b la med denna kräm (ej med steroider som gör susen för händerna- men denna är ändock min favorit och på recept eftersom det är något VajKalle med händerna) Gör att inte mycket greppar i mina händer.

Jag tappar mycket grejor. Ofta. Det bara slinter ur mitt grepp utan att jag fattar hur. Ett tag tänkte jag att "Jaha- Jag Har Fått Någonting Som MS Eller Någonting Annat Hemsk.." Innan jag kom på att det kanske hade med all kräm att göra.

Min mus på kneget (Alltså den till datorn) anses vara Citat " Blöt.." Slut Citat. Detta enligt kollegor som ibland rör vid den och tycker den är citat "Hal.." Slut citat. AnyHo- När jag nu stod häromdagen bara tittade på alla nya vinflaskor på bolaget jag så gärna ville vidröra och liksom känna av i handen och gilla eller inte gilla etiketten på ..

(Jupp -så väljer jag vin) Innan jag bestämde mig för vilka nya viner som skulle få följa med hem. Men jag insåg mina begränsningar-Att det var Omöjligt- För jag såg för mitt inre med vilken fart vinpavorna skulle glida ur min hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar