torsdag 30 juni 2011

Att vara TokMagnet


Är inte speciellt kul. Dock facinerande. Men jag kan för mitt liv inte förstå hur de kan dras till mig allihopa på dejtingsidorna. Den sista snubben som faktiskt fick mig att radera min sida på den sajten var riktigt Öööö.... Hur ska jag uttrycka mig- Mindre begåvad och med riktigt (givetvis för det är ett av kriterierna för att blir en tvättäkta Dåre)kasst självinsikt.

Jag får skylla mig själv som är så trevlig och nyfiken. Jag kan nämligen lukta mig till dem- bara genom att se på dess texten i breven- hur den är uppbyggd och hur de stavar (en del alldeles förträffligt bra) och när lilla jag sedan ser på dess bild på människan bakom författandet- så är det liksom biff.

Det är därför jag inte har fördomar om ni nu någonsin har undrat. För jag har nämligen alltid rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar