måndag 27 juni 2011

Testar

Testar och ser om jag fattat detta. Har idag Inhandlt en ny Mobbe. Det gick till så att Tekniskt Ansvarig skötte snacket inne i butiken efter att vi kommit öveerens om vad jag skulle ha för telefon- och jag bara skrev bara på papperen, Fast försäljaren sökte kontakt med mig ändå för att ta beslut om annat som kanske behövdes.

Jag sade bara "Jag får inte bestämma själv" så han förstod efter att vi förklarat lite lätt min intelligens på detta område då vi berättat några av de historier som jag ställt till med de tillfällen jag ensam gått in i butiker såsom säljarens. Han skrattade och frågade vad vi jobbade med så vi berättade det för honom.

Sist men inte minst- Så bytte vi från 3 till ett annat bolag som jag hoppas lite mera på. Så en dag i mitten av Juli ska jag ensam ute på landet byta simkort i min nya mobbe. Kära Hjärtanes så nervös jag är för detta ska ni veta.

P.s Jag loggade in på datan en stund senare för att kolla att det gick att blogga från HTC:n (att denna text och bild liksom gick fram- och det gjorde det till min stora förvåning) men jag märker att jag måste lära mig skriva i rubrik- för det missade jag då det gick via mobben. But Detta Fel är nu ändrat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar