torsdag 16 juni 2011

Hela Veckan Har Jag Legat


Fel i tid. Trodde i Måndags att det var tisdag och trodde i går att det var torsdag- fast det var onsdag. Det där sjukdomsfallet i familjen häromdagen fick mig lite ur gängorna märker jag tydligt. Jag har även på kneget haft sekunder av stunder av HjärnSläpp- Jag har upplevt sekunder då jag kännt att "Jag Har Ingen Koll" (vilket Inte är bra i My line of Work)eftersom det att jag hamnade ur mina normala rutiner i livet- då det akuta skedde som gjorde att jag hamnade på intensiven runt en sjuksäng störde ut det det normala följande livet.

AnyHo. Jobbigt att ligga fel i tid eftersom man (jag) blir så besviken då man (jag)inser den bistra verkligheten. Jag vill med detta säga att jag som vanligt har det lite körigt på kneget men skall göra mitt yttersta att meddela mig här under dagtid, det har varit lite kasst med detta som ni vet de senaste dagarna.

I morgon torde det vara så att jag kanske har lite mera tid att vara vid min burk eller vid min mobbe (privata) under tjänstetid. Men vad vet jag. Igår fick jag trösta en kollega som kanske tänkte lite fel och det därav höll på att gå käpprätt åt helvete med en grej jag förlitat mig på skulle levereras- och jag fick höra frpån utomstående då de pekade på VildaCellenEllen Att "Där Är Den Balla.." Och fortsatte med att tillägga "Den Som Förösöker iaf.."

Jag hann inte med att kontrollera vad problemet var (med VildaCellenEllen (Allt är fel där) eftersom annat Akut skedde som behövde min Attensione.

Frid På Er. Snart Börjar semestern. Håll ut. Snart släpps jag fri i några veckor och kommer tillbriga sommaren i stan första veckan och sen ute på på landet här i krokarna av El Estoccolmo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar