torsdag 9 juni 2011

Visste Ni Om Att


Då man passerar 40 års strecket eller där runt omkring (yngre eller lite äldre ålder än 40) så får man ont i skinkorna då man har det där som följer efter PMS.

Jag hade ingen aning om detta. Men har fått bekräftat ett det är normalt. Jag trodde mina skinkor magrat så pass mycket och att det är därför mitt arsle får ont då den sitter i min soffa- köksstol- skrivbordsstol vilket jag noterat att det har gjort de senaste månaderna vid ungefär samma tidpunkt.

Då jag nämnde detta för några personer häromdagaer så svarade två personer ungefär sammalika , nämligen detta: "HAHAHAHA... Det Är Inget Nytt- Välkommen i Klubben.."

Varför är det ingen som sagt något om detta undrar jag. Vad beror det på och Vad mer skall man drabbas av här framöver. Berätta Please.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar