lördag 25 juni 2011

Håller På Att Packa Ihop


Allt som behövs för att klara sig ute på landet- dit jag drar här i slutet av veckan för att semestra. Skall bara vara där ute i år, och det ska bli skönt. Har de tidigare åren flängt runt ganska bra på mina semestrar så jag har aldrig liksom laddat batterierna bra. Nu kommer Lite People and Family över och glider förbi och hälsar på- så Helt TuttiAllone är jag inte. Nya Bikinis har jag införskaffat om det nu är så att det blir så där Satans varmt som det varit de två senaste åren, så det är ju bra att ha.

Böcker -öronproppar -tops- korsord- kläder -Saronger- Jumpadojjor- träningskläder (Jajamensan Här skall det PowerWalkas om mornarna är tanken). Mat och alkoholdunkar inhandlas i helgen då jag flyttar in på mitt lilla landställe. Och krämerna till mina händer måste införskaffas icke att förglömma.

Annat Värdelöst Vetande gällande min vecka som kommer är att jag I veckan skall jag även hinna toktvätta (har ett berg här hjemme med skittvätt) Åka till IKEA för att inhandla gardiner och mattor samt hinna med lite goda drinkar ute på byn. Jag borde även klippa mig för mitt hår har växt som ogräs fast jag var där för runt tre (3) veckor sedan har jag för mig.

Men tid har jag inte förrens i mitten av Juli till detta, då jag bryter av min landet semester och tar mig in till Betongen för b la ansande av mitt eminenta negerhår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar