söndag 26 juni 2011

Det Kanske Är Väligt Barnsligt



Men Detta Nedan Har Varit Min Theme Song Under Ett Antal år (3) Gällande VGurra. Ni Vet Han JubelPajasen Som Jagade Livet Ur Mig På TheNutHouse För Att Jag Var Både För Bra Och Alldeles För Dominant Och Karismatisk För Hans (VGurras) Välbefinnande Och Icke Att Förglömma Hans Ego.

Håll I Minnet Då Att De Personer Som Matade Honom-VGurra- Med Information Om Mig (LillPattons) Förehavanden Som Han -VGurra- Använde Som FaktaVapen Emot Mig (LillPatton) Som Inte Fattade Något När Han- VGurra- Drog Upp Stories Om Vad Jag LillPatton Gjort/Inte Gjort OnThe Job Eller Vad Folk På Kneget- "Egentligen Tyckte Om Mig-" LillPatton citat VGurra.

Det Var Givetvis Folket Ifrån ElitStyrkaDubbelNolla (3 Stycken) Samt Mytomanskan (Som är 1 stycken människa- men är som ett helt KärnKraftsVerk Av Bokstavsdiagnoser tyvärr så Kärringen Kostar Energi att Dissa)Som VGurra Hämtade Sin Information ifrån. Sen Dessa Fegisarna Som Inget Vågade Säga -Men Som Då Inte Har Intelligensen Att Då Förstå Att De Bara Bekräftar Idiotern Upplevda Verklighet Gällande Mig (LillPatton).

AnyHo. Jag Hade Då En Theme Song- Och Den Har Jag Ännu. You Kan Inte Slappna Av En Sekund PÅ Mitt Kneg Ser Ni. Och Hon Shania Sjunger Om En Karl Som Hon Vill Ha i Denna Melodi. Jag- LillPatton Har Refrengen Mest Som LedSång. För Det Är Som Sagt Inte Kärlek Jag (LillPatton) Känner För VGurra Eller De Andra Pajasarna And Fegisarna.


">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar