lördag 4 juni 2011

ÅterIgen Har Jag Blivit MedBjuden


Till En Kyrka. Samma Som Sist. Jag Spelar Antingen Rollen Som Korkad Väldigt Bra- Eller Så Har Dessa Religiösa En Näsa För Gamla Synder. Skillnaden Är Bara Att Jag Är En Sån Som Inte Ångrar Mina. "Undrar Vad De Vill Egentligen.." Funderade Jag Då Jag Lämnade Rummet Under Ropen "Ha Så Kul -Lycka Till Det Kommer Att Gå JätteBra.." Till Han Den Som Är Religiös På The NutHouse Lite Ovan Mig i Rang.

"De Kanske Vill Ha Mig Med Som Ledare För De Ser Min Karismatiska och Dynamiskan Charmerande Person Skulle Kunna Locka En Massa Trasiga Själar i Fällan.. " Funderade Jag Vidare Medans Jag Mumlandes Gick i Korridorerna Skakandes På Huvudet. "Måste Man Inte Kunna Religionen Då.." Forsatte Jag Mitt Resonemang i Skallen. Precis Som Jag Funderade Då Jag FIck Inbjudan Sist Av En Av Fåren.

Tills Jag Minndes Dessa Var FriReligiösa Människor Av Värsta SektSorten. De Är Inte Smarta. Så Församlingen Skulle Jag Kunna Frälsa Lätt. Och Antagligen Vissa Av Ledarna Men. Men Några Smarta Lirare Där Måste Finnas - Eftersom De Lyckas Blåsa Så Pass Mycket Folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar