onsdag 8 juni 2011

Ser Ni Tå Nummer Tre

Från höger räknat från stortån som skymtar halvt på bilden. På sidan om den, mot tå nummer fyra, har det börjat växa en förhårdnad. Jag trodde först det var en blåsa av något slag som tittat fram pga värmeslag där nere i skon med strumpa och arbetsskor på arbetstid oavsett väder så går jag i vissa dojor på kneget ser ni.

Sen tänkte jag att "Det Kanske Är Nageln Som Växer Inåt" funderade jag på innan det då slog mig att Doktorn då med största sannolikhet måste uppsökas- så den tanken lade jag snabbt ner.

Jag skulle gärna gå på lite fotvård-Eller Pedikyr... som det heter nu för tiden. Och även inkluderat lite härlig fotmassage. Det behövs. Som ni ser. Och det ni inte ser ska ni vara glada för att ni slipper se.

Nu skulle man ha han den där karln som jag dejtade förra sommaren omkring mig- han gillade fötter. (Om vi säger så och sen inget mera).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar