måndag 11 april 2011

Idag Har Jag Varit En Kass


Underhållare Här. Men De Är Till Och Från Svårt För Mig Att Blogga Ifrån The NutHouse Eftersom Jag Har Ett Sådant Dära Kneg Som Gör Att Jag Ytterst Sällan Är Själv. Jag Är Oftast Omringad Av Människor- Medarbetare Som kollegor Som Annat Vanligt Folk- Jag Talar Nästan Jämt i Telefonen Eller Med Andra Människor Öga Mot Öga. Och Gör Jag Inte Detta -Så Talar Jag I De Andra Tekniska MackaPärerna Jag Har Till Mitt Förfögande För Att Göra Mig Hörd.

Inte Att Förglömma- Mitt Vackra (OBS Ironi) Arsle Är Titt Tätt (Ofta) Parkerat i KommandoCentralen (Där Mitt Office Ligger) Där Jag Skriver- Läser -Planerar-Mailar- Talar I Telefon Och I Mina MackaPärer För Att På Bästa Sätt Se Till Att Livet På The NutHouse Är Hyfsat Drägligt För De Allra Flesta Där Och Även UtanFör Detta DårHus.

För Att Be Om Ursäkt För Detta Kassa Bloggande Idag Kommer Här En Sång Jag Lärde Mig Av Min BästaKompis Mamma Då Jag Var Kanske 10 År Och Var Och Hälsade På Dem (Min Bästa Kompis) I Deras Hus i Dalarna.

Håll I hatten Här Kommer Sången- (Melodin Är "Jenta Och Jag").

In Kommer Far, Full Som Han Var
Drämde Sin Task i Bordet.
Efter Kom Mor, Spotta och Svor
Undra Va Fan Han Gjorde.
'Ska Du Förstöra PilleVicken Din
Som Du Ska Köra In i Fittan Min?'
Ungarna Skrek, Katten Den Sket
och Hunden Han Satt och Runka.



För Er Som Aldirg Hört Den Förut Så Länkar Jag HÄR

Och Eftersom Jag Är En Vänlig Själ Så Får Ni Den Sjungen För Er Här:

">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar