fredag 18 februari 2011

Toodels!

Det var själva den vad kallt det är i detta landet. Detta på bilden ovan har varit min utsikt de senaste två veckorna och jag föredrar kraftigt att gå omkring i bikini med sarong i +33 graders värme, än att knalla omkring i denna kyla. Min kropp är i chock för tusiken.

Jag är mycket Tired nu ty jag har varit vaken i nästan ett dygn kan ni tänka. Eller mera kanske- så trött är jag faktiskt. Så jag orkar inte med Långa Haranger För Nu, Utan Vill bara meddela att I ' m Back. Och Så säger jag ett stort Tack till Kollegan för att du har skött om NutHouseBloggen under min bortavaro.

Fridens liljor On You All Så länge- Manana är jag Pigg och Människa igen och ska ha fått (förhoppningsvis) Ordning på den Totala Tidsförvirringen som jag Upplever nu.

2 kommentarer:

  1. Måste vara en j**la nertur att komma tillbaks till det här köldhålet.

    SvaraRadera
  2. Precis- Det var inte alls kul att ramla ut från Arlanda till detta. Jag vill tillbaks till min playa!

    SvaraRadera